- Posted on
- zahrairani
در هر تجارتی دنبال کردن آمار، ارقام و بررسی اطلاعات برای گرفتن تصمیم مناسب، یکی از دلایل اصلی موفقیت یا شکست است. تجارت ها از بزرگ تا کوچک می بایست، گزارش های دقیقی از سفارشات، انبار، فروش، خرید و خیلی موارد دیگر تهیه نمایند تا بتوانند تشخیص دهند که تجارت انها به چه سویی می […]
- Posted on
- zahrairani
تعریف شبکه های اجتماعی چیست؟ در مجموع به هر اجتماعی که برای هدف خاصی تشکیل شود، یک شبکه اجتماعی میگویند. قدمت شبکههای اجتماعی، به طول تاریخ بشریت است. به نوعی، اولین شبکه را میتوان جمع خانواده در نظر گرفت و یا اینکه تیم ورزشی، محیط مدرسه و…. هر کدام از آنها، یک شبکه محسوب میشوند. […]
- Posted on
- zahrairani
هک رشد (Growth hacking) شامل ترفندها و آزمایشهایی است که باعث افزایش سرعت رشد کسبو کار شما میشود. هک رشد با استفاده از روشهای طبیعی و موثر مانند سئو سایت و بازاریابی محتوایی به بازاریابان دیجیتال کمک میکند تا با افزایش نرخ تبدیل به فروش بیشتر کسبوکارشان کمک کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با تعریف هکر رشد، ۳ […]
- Posted on
- zahrairani
آیا میدانستید که ۷۵٪ اعتبار وبسایت، به طراحی آن نسبت داده میشود؟ این یعنی اگر در طراحی وبسایت مشکلات زیادی وجود داشته باشد، بازدیدکنندگان کمتری به آن اعتماد میکنند. در نتیجه اگر در حال طراحی وبسایت هستید، یا میخواهید وبسایتتان را بازطراحی کنید، لازم است از انجام یک سری اشتباهات رایج در طراحی سایت خودداری کنید. […]
- Posted on
- zahrairani
منظور از تحلیل سایت چیست و چه فایدهای دارد؟ تحلیل کردن به صورت کلی به معنی تجزیه یک موضوع، به بخشهای کوچکتر برای فهم بهتر آن است. منظور از تحلیل سایت (Website Analysis)، سنجش، جمع آوری و تهیه گزارش از دادهها و اطلاعات است. این کار با هدف درک و بهینه کردن مواردی که گفته شد، […]
- Posted on
- zahrairani
وقتی صحبت از جستجوی آنلاین به میان میآید، گوگل بسیار جلوتر از رقبا است و مسئول 94 درصد از کل ترافیک ارگانیک و 96 درصد از کل ترافیک جستجوی گوشیهای هوشمند است. این امر باعث میشود که وجود کسبوکار شما در صفحه اول گوگل مهمترین عامل موفقیت در بازاریابی دیجیتال شما باشد.خبر خوب این است که […]
- Posted on
- zahrairani
بیشتر بازاریابان دیجیتال بهطور همزمان چندکار را با هم انجام میدهند. آنها هم تولید استراتژی میکنند هم کمپین خود را اداره میکنند و هم مجراهای ارتباطی مهمی را مدیریت میکنند. خوشبختانه ابزار دیجیتال مارکتینگ سودمندی وجود دارند که باعث میشود بیشتر بتوانید روی کارهایتان مدیریت داشته باشید. ما 8 تا از ابزارهای مورد علاقه بازاریابی […]
- Posted on
- zahrairani
مهمترین راهکارهای سئو با تجربه کاربر یکی از الگوریتم های گوگل به نام گوگل دنس (google dance)، وظیفه ای بسیار جالب بر عهده دارد. گوگل دنس، سایت ها را در نتایج جستجو جا به جا میکند یعنی سایت را از صفحه اول به صفحه دوم و یا از صفحه دوم به صفحه اول منتقل می […]
- Posted on
- zahrairani
Core Web Vitals به مجموعهای از معیارهای کاربر محور خاص اشاره دارد که جنبههای مختلف عملکرد صفحه وب، سئو وب سایت بهویژه مربوط به تجربه کاربر را اندازهگیری میکند. عملکرد core web vitals چیست؟ این معیارها برای ارزیابی نحوه درک کاربران از سرعت بارگذاری، تعامل و ثبات بصری وب سایت بسیار مهم هستند. Core Web Vitals توسط […]
آخرین دیدگاهها